پس از افزودن کالاهای دلخواه خود به سبد خرید، در صفحه ثبت سفارش، این امکان وجود دارد تا از میان شیوه های مختلف پرداخت در فروشگاه، گزینه مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

 

پرداخت اینترنت

این شیوه از پرداخت، با استفاده از تمامی کارت های عضو شبکه شتاب امکان پذیر می باشد. در حال حاضر هر یک از بانک‌هایی که در آنها اقدام به افتتاح حساب نمایید، با ارائه کارت بانکی مختص شما، امکان استفاده از خدمات الکترونیک از جمله خرید اینترنتی را برایتان فراهم می‌نماید. برای انجام یک خرید اینترنتی امن، باید کارت بانکی شما عضو شبکه شتاب باشد. بانک‌های ملی، ملت، صادرات، صنعت و معدن، پارسیان، سامان، پاسارگاد، شهر، سرمایه، اقتصاد نوین، رفاه کارگران، کشاورزی، تجارت، سینا، کارآفرین، قوامین، آینده، دی، مسکن، گردشگری و … از جمله بانک‌هایی هستند که با ارائه کارت‌های عضو شتاب امکان پرداخت اینترنتی را برای شما فراهم می‌کنند.

برای انجام خرید اینترنتی از طریق درگاه بانکی به اطلاعات مربوط به کارت بانکی خود نیاز دارید. بعد از ورود به صفحه پرداخت اینترنتی، پیش از هر چیز باید شماره ۱۶ رقمی که بر روی کارت بانکی شما با حروف درشت درج شده است را در بخش مربوطه وارد نمایید.

داشتن رمز دوم برای پرداخت اینترنتی الزامی است. شما باید رمز دوم خود را پس از گرفتن کارت بانکی و با مراجعه به دستگاه‌های خود پرداز متعلق به بانکی که در آن حساب باز کرده‌اید، دریافت کنید. به این ترتیب کارت خود را در دستگاه ATM وارد کرده و به بخش تغییر رمز بانکی بروید. در این قسمت می‌توانید رمز دوم یا رمز اینترنتی خود را انتخاب نمایید که باید بین ۵ تا ۱۲ کاراکتر داشته باشد.

گزینه بعدی که در هنگام پرداخت اینترنتی به آن نیاز دارید، رمز دوم کارت یا CVV2 است. این رمز به صورت عددی سه یا چهار رقمی بر روی کارت بانکی شما درج می‌گردد.

همچنین تاریخ انقضای کارت به عنوان آخرین اطلاعات خواسته شده در درگاه پرداخت اینترنتی بر روی کارت شما نوشته شده است که باید در بخش مربوطه وارد نمایید.

 

 

واریز نقدی و انتقال از طریق کارت

در شیوه واریز و یا انتقال وجه از طریق کارت، امکان واریز مبلغ سفارش به حساب بانک و یا انتقال مبلغ از کارت خود به کارت مقصد مقدور می باشد. در این حالت هم کارت شما باید عضو شبکه شتاب بانکی باشد. یادآور می‌شویم که پس از پرداخت به این روش، بایستی اطلاعات واریزی خود را از طریق ارتباط با واحد پشتیبانی مشتریان اعلام فرمایید. البته با توجه به طولانی شدن فرایند خرید و پرداخت در این روش توصیه ما روش پرداخت اینترنتی است که در بالا توضیح داده شد.