حضور فناوری اطلاعات در عرضه های مختلف موجب تغییرات سریع و فراوان در جنبه های مختلف زندگی بشر شده است. امروزه فروشگاه های سنتی با کاهش روزانه در مراجعات مواجه می باشد. دلیل اصلی، باز تعریف اولویت ها و امکانات مورد استفاده در زندگی بشر می باشد. کالا های مورد استفاده دارای تنوع بسیار بیشتر و مقایسه و انتخاب دشوارتر شده است. در حالی که زمان و هزینه قابل پرداخت به عنوان منابع در اختیار بشر با محدودیت روزافزون مواجه می باشد. فروشگاه های آنلاین با مزایای خاص خود به عنوان پاسخگوی نیاز های امروزی در حال جایگزینی فروشگاه های سنتی می باشد و خرید از فروشگاه های سنتی بیشتر در قالب تفریح و تنوع در حال باز تعریف می باشد.

آزادی بسیار بیشتر در انتخاب و تنوع کالاها، نبور سربار هزینه های فروشگاه های سنتی، حذف واسطه ها و در نتیجه کاهش فراوان قیمت، ارائه اطلاعات کامل در مورد کالا ها، راهنمایی و همراهی در فرایند انتخاب کالا با توجه به سابقه خرید کاربر و رقابت سنگین میان فروشگاه های آنلاین در حسن شهرت موجب برتری فراوان تجربه خرید آنلاین شده است.

 

فروشگاه بارسینا ارائه خدمات با تاکید بر کیفیت و کاهش هزینه ها با حذف واسطه گری

ما در بارسینا با همکاری توزیع کنندگان سطح اول کالا در ایران خود را متعهد به ارائه کالا های اصلی با بالاترین کیفیت و حداقل قیمت ها میدانیم. ما همراهی و پاسخگویی در کلیه مراحل از کمک در انتخاب، تا خرید، پرداخت و ارسال و خدمات پس از فروش را ماموریت اصلی خود میدانیم.